torsdag 21 februari 2008

Mat torsdag 21 februari

Frukost kl. 7.30: Havregrynsgröt med linfrö och äppelbitar och mjölk till. En kopp grönt te. Ett knäckebröd med Bregott och prästost.

Lunch kl. 13: En och en halv portion ärtsoppa med fläsk och potatis, en mjuk smörgås med Bregott och prästost. Ett glas vatten.

Efterrätt till lunchen kl. 13.40: En kopp kaffe och en hembakad semla.

Kl. 15.20: En lakritskaramell.

Kl. 17.00: GB Pepparkakssandwich (var på ÖoB).

Middag kl. 20: En kroppkaka med lingonsylt och meze. Eftersom jag fortfarande var hungrig och sugen på något matigt så gjorde jag en vetetubsmacka med Bregott och en biff modell större (dock ej hamburgare, plus att jag lagat själv av blandfärs) med skivad avocado, rödlöksringar, tre körsbärstomater i halvor och svartpeppar på. Den andra halvan avocado åt jag med citronsaft och röd caviar. En kopp vitt te till "hamburgaren", som jag för övrigt åt med kniv och gaffel.

Kl. 23-23.30: Marknadsgodis, två bitar, sen kände jag att det inte var gott och slängde de sista bitarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar