onsdag 13 februari 2008

Mat tisdag 12 februari

Det blev sen frukost idag, helt enkelt för att jag sov länge (fastän jag hade satt klockan på 8 i morse - inte hörde jag den!).

Vid tolv åt jag: Tre stycken fullkornsmackor - 1. bregott, den sista biten av den nyazeeländska rökta hjortbaken, pepparrot, gurka; 2. bregott, ost och gurka; 3. bregott och messmör - jo jag använder faktiskt både och... En kopp svart te. Ett löskokt ägg med lite salt och avslutningsvis en kiwifrukt.

Fika ca 14.30: En kopp grönt te, en trollunge, en kokoskaka och en arraksboll.

Middag kl. 17.15: Bulgur, köttfärslimpa, kokta morotsslantar med en liten bit ingefära för godare smak och lite smör på (man tillgodogör sig morotens vitaminer bättre då eftersom de är fettlösliga). Ett glas vatten. En halv skivad banan med vaniljglass till efterrätt.

Firande av gesällprovets VG ca 2o: en halv tallrik pommes, lite ketchup, sallad och en liten bit tomat. Kolsyrat vatten till. På Bröderna Bloms plåt tillsammans med Mia och hennes mamma och pojkvän, och Pernille.

Framför tv-n (Skenet bedrar) mellan 23 och 23.30: Två bitar kexchoklad med mörk choklad.

Nattmat kl. 01.00: En smörgås med bregott och prickigkorv, en med ost. Ett glas kalciumberikad havremjölk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar