tisdag 4 oktober 2005

Följer trenden...

...och startar en blog, ett ställe att samla mina tankar om smått och gott. Så många andra gör ju det, så varför inte jag? :)

Skriva dagbok på nätet... Förr när man var liten och skrev dagbok så ville man hålla allt hemligt - nu lägger man ut det offentligt för alla att läsa. Märkligt va?

Men jag skulle nog ändå inte vilja påstå att jag ser det här som att skriva dagbok, nä, den här bloggen är mer ett ställe för mig där jag kan skriva, berätta om mina hobbies och diverse vardagliga händelser, formulera mina tankar, och kanske få några kommentarer på det som dyker upp under fingrarnas dans på tangenterna!

Håll till godo, helt sonika :)

2 kommentarer:

  1. kul!! :-)
    om du vill att folk (ngr stycken iaf) ska hitta hit kan jag länka från min sida, säg till i sådana fall.

    SvaraRadera
  2. Ja, jag vet ju inte hur ofta de andra som jag skickade ut mailet till kommer att läsa här. Så om du vill så :)

    (Fast bloggandet är ju mer för skrivandets skull än för läsandets...)

    SvaraRadera