torsdag 30 mars 2006

Upp och ner

Åhhh, jag ville ju verkligen skriva nu! Men Internet ligger nere :( Det är så sällan som det händer, och så händer det nu idag, när jag verkligen kände för att skriva. Snöar gör det också. Och inte nog med att det snöar, snön stannar kvar! Det är nog banne mig 5 cm minst som ligger på altanräcket. På lördag är det april.

Ikväll kommer svärföräldrarna ner på besök och ska stanna till måndag. Det ska bli shoppingtur, bilsalong i Stockholm, en välbehövlig städning uppe i förrådet och förmodligen, som det brukar bli när de är här, en massa mat ner i magen.

Imorgon dyker min nya cykel upp!! *mkt glad*
I och för sig, jag kommer att bli en aning (typ 4000 plus min gamla cykel) fattigare, men det är ju kul med nya saker! Den här typen av cykel har jag gått och drömt om i ett år – sjuväxlad istället för treväxlad som min gamla, och mycket sportigare jämfört med tantcykeln som jag har haft sen 2003. Fin är den också.

Åh, nu lyser faktiskt solen upp snödiset! Det känns som januari eller nåt sånt. Sa jag att det är april på lördag förresten? Då kan jag lura sambon på morgonen och säga att det är 5 plus och all snö och is har töat bort… Tvivlar på att han skulle tro mig.

Fotnot: Texten skrevs i Word ca 9.30. Den blev inlagd här ett gäng timmar senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar