tisdag 21 mars 2006

Någon som behöver en hälsopedagog?

Just nu letar jag efter nya uppdragsgivare. Det är inte det lättaste.

Först måste jag veta vad jag har att erbjuda, till exempel utbildning inom hälsa, konditionstester och hälsoprofilbedömningar, massage, min kunskap inom hälsa och näringslära, vilket är mitt specialområde. Det här är några exempel på vad jag kan erbjuda. Nu är frågorna:

1. Vem kan behöva mina tjänster?
2. Var hittar jag dem?
3. Vad kan jag göra för att övertyga dem att de behöver en hälsopedagog?

Det här är vad jag tänker på om dagarna. Det är nämligen så att jag ska skriva ett brev som jag kan skicka ut till ett gäng företag (funderar också på att vända mig till privatpersoner, men med vilket koncept?) här i närheten för att exponera mig och mitt företag. Den svåraste delen, tycker jag, är att formulera mig väl och få till ett snyggt och målmedvetet brev. Hjälp, någon!!

Om jag gör det bra, så hoppas jag att jag hittar någon som vill hyra in mig!

2 kommentarer:

  1. jag önskar att jag hade några råd och tips, men det har jag inte :( men om jag kommer på något så hojtar jag till :)

    SvaraRadera
  2. Tack, det vore snällt i så fall.

    SvaraRadera