onsdag 22 mars 2006

Charlotte är

Gjorde en google-sökning på "Charlotte är". Lite kul. Här är tio av alla 22 100 träffar.

  • Charlotte är fadder! (Inte så vitt jag vet.)
  • Charlotte är mjuk, fluffig och rosa. (Mjuk ja, men fluffig och rosa??)
  • Charlotte är nyanställd på OKG. (Nyanställd, jag?? Om det ändå vore så väl...)
  • Charlotte är medlem av Svensk-Argentinska Tangoföreningen i Stockholm. (Nja, tango dansar jag inte, men jag har varit med i föreningen Kapriol - en internationell folkdans-förening. Där dansade vi mycket östeuropeiska danser.)
  • Charlotte är så härligt naiv så man undrar ju om hon är "sann" :D . (Jaha, vad kul att någon tycker det! Är det förresten bra att vara "så härligt naiv"??)
  • Charlotte är besatt av tanken på att få orgasm när de har sex. (Besatt? Hm, tror inte det.)
  • Charlotte är 24 år och kommer ursprungligen från Oskarshamn. (Inte sant, men inte långt ifrån faktiskt.)
  • Charlotte är en riktig pappas flicka. (Jaså? Det visste jag inte.)
  • Charlotte är helt fantastisk! (Åh tack tack! :D)
  • Charlotte är fd nordisk och svensk mästarinna i Disco. (Eh, hm, nej.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar