torsdag 24 januari 2008

Windows Live Blogging

Det här var ju lite häftigt, annorlunda minst sagt. Men tänkte jag skulle testa och se hur det känns och ser ut sen på bloggen. Jag har nämligen laddat ner ett styck Windows Live hjälpmedel till min dator, däribland ett bloggverktyg och det är just det som jag testar nu. Ska bli spännande att se resultatet! Vad som känns annorlunda nu är att jag, på något sätt, skriver inlägget direkt på bloggsidan istället för via redigeraren på www.blogger.com, och jag ser direkt i browsern hur meddelandet kommer att se ut. Uppe i menyn finns en del av de vanliga funktionerna i Word kombinerat med Blogger's funktioner - infoga bilder t ex. Nu ska jag trycka på enter och se hur det här första inlägget via Windows Live ser ut på min blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar