lördag 12 januari 2008

The Boss

Har hittat en ny (för mig) sida på internet som jag roat mig med de senaste två dagarna. Musicbrigade heter sidan, fylld med låtar och videos. Just nu har jag beundrat Bruce Springsteen och hans hesa röst i Dancing In The Dark, och han är verkligen bra! Just i den videon, som visar en tämligen ung Bruce, måste jag dessutom att han är riktigt sexig snygging :) Kommer nog att återkomma till den, han tål att tittas på tihi... Plus att hans musik rocks!

Lyssna här.

Det var faktiskt bara det jag ville säga. Jo, och att jag har upptäckt en grupp som heter Good Charlotte, passande va?

-----------------------------------------------------
Uppdatering 10 februari 2008:
Musicbrigade har gått i konkurs!! Videon som jag länkat till ovanför finns inte längre kvar *snyft*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar