onsdag 5 december 2007

Det känns bättre

Det känns bra på jobbsökarfronten nu. Jag ser till att göra i alla fall något litet (eller mer) varje dag vilket gör gott för självförtroendet. Dessutom försöker jag hålla jobbsökandet till dagtid så att jag kan ta lite fritid sen på eftermiddagen/kvällen. Varje dag skriver jag en liten lista över de saker jag ska göra och om jag inte skulle ha bockat av allt innan jag går och lägger mig är det inte hela världen. Det är en dag imorgon också.

Och på tal om imorgon så ska jag snart gå och lägga mig så att jag får energi till de saker jag ska göra imorgon: Skriva en ansökan till ett hälsojobb jag har läst om. Gå till Hälsokost och några andra ställen för att höra mig för om jobb. Luciaövning på bibblan. Gesällprovsträning hos frisören (inte jag men min frisör). Middag med pojkvännen och därefter bio. Däremellan ska jag hinna med lite stök och pyssel här hemma också tänkte jag. Är sugen på att baka bröd t ex. Blir det inte imorgon så säkert på torsdag. Vad är bättre för magen och gommen än nybakat bröd med halvt smält smör på? :) (Säkert en hel del, men det bryr jag mig inte om just nu.)

1 kommentar: