måndag 15 oktober 2007

Tummen har tillfälligt fastnat

Jodå, jag ska vara duktig och skriva några ansökningar idag också - dock har jag inte kommit så långt än. Igår fick jag iväg en till näst intill drömjobbet, bara att det är lite geografiskt malplacerat. Men det går ändå om det skulle gå. Tänkte ringa idag också och höra om ansökan som jag skickade i onsdags har kommit in, vilket den borde ha gjort. Sista datum för det jobbet var i fredags. Sista datum för gårdagens ansökan är idag. Varför är jag alltid ute i sista minuten?? Jag måste få tummen ur! I tid!

För övrigt vet jag nu att min soffa kommer i mitten på november. Lite tråkigt att den inte kommer förr. Men tur för då hinner säkert mitt vardagsrumsgolv bli slipat och fint innan den kommer. Längtar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar