onsdag 4 januari 2006

Stämmer horoskopen?

Dagshoroskop - jo visst, min ekonomi behöver organiseras. Efter ett år av arbetslöshet, mer eller mindre, mår den inte så bra just nu. Okej, jag har koll på den, men jag vill inte behöva tänka på framtiden hela tiden för varje slant jag använder. Vem denna person i bakgrunden är har jag ingen aning om. Ett uppdrag har jag på gång faktiskt, och det kommer rädda min ekonomi ett tag framöver. Min partner... jovars, han har verkligen koll på det mesta (inte jag), men vilken kreativ insats jag kommer belönas för har jag inte någon koll på.

Veckohoroskop - det finns en segdragen angelägenhet i familjen, och om den finge en lösning och ett avslut så vore jag jätteglad. Men varifrån kommer undsättningen? Har det med familjen att göra? Att det lönar sig att söka upp personer som vet de talar om - det är precis vad jag har att göra den här veckan! Och det har med yrkeslivet att göra, rättare sagt eget företagande. Så här stämmer det verkligen!

Månadshoroskop - jo, den segdragna angelägenheten är inte så lätt att hantera precis... Men det ger ju lite förhoppning (om det nu stämmer) om den är på väg att lösas. Den 17 januari ska jag på möte med min uppdragsgivare, så, 18 januari, det var väldigt nära! Och min osäkerhet gällande framtiden, är det den horoskopet menar? Jag hoppas verkligen att jag kan hålla fast vid tron att jag är på väg åt rätt håll, och att jag är det också. Uppdraget som jag ska ta håller på t o m april, och klarhet och erfarenhet kan likställas så stämmer det ganska bra. Den utökade erfarenheten ökar självförtroendet. Det yrkesmässiga planet kommer verkligen att expandera framöver! Undrar just vad som händer 13 och 22 januari...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar