torsdag 1 december 2005

Imorgon gäller det

för då är det min första dag på nya jobbet! Wow, det är ju spännande!

Hoppas bara att det inte blir rusning till butiken imorgon utan att jag hinner lära mig en hel del... Men en vanlig torsdag, dagtid, när de flesta är på jobbet är det nog lugnt, men det blir nog några toppar vid lunchtid och efter fyra någon gång skulle jag tro. Men men, det får jag se imorgon!

Spännande var ordet! Och åh vad det ska bli kul att få lite kollegor!

Men nu måste jag sova så att jag är utvilad inför stora dagen imorgon.

3 kommentarer:

  1. lycka till!

    / eller ja, du ser nog inte det här förrän efteråt. hoppas du haft en bra dag :-)

    SvaraRadera
  2. Ja, den var bra! Men mycket att smälta för "kunskapsbanken". Mycket folk var det också, både som kunder och som personal, plus en hel del snickare och elektriker som sprang runt och installerade och pillade på en massa saker.

    Nästan allt är ju helt nytt! Får berätta mer på tele, eller, ja vi ses ju på lördag! :) Men då är du säkert upptagen med en hel del annat, så för mycket snack lär det väl inte bli...

    SvaraRadera