tisdag 13 december 2005

Frågor och svar

10 låtar du lyssnar på just nu:
Precious - Depeche Mode
Mer jul - Adolphson & Falk
Lucialåtar (Sankta Lucia, Goder morgon i denna sal, Så mörk är natten, Staffan Stalledräng, Vi tänder ett ljus i advent, Nu tändas tusen juleljus, Stilla natt)
Kalle Anka-potpurri

9 saker du ser fram emot:
Julkonserten på söndag
Julfirandet
En större lägenhet eller hus
Att få tillbaks mina grejer från förrådet
Nyzeelandsresan och många andra resor över huvud taget
Att ta min examen
Att få ett riktigt jobb
Det nya året
Att kunna använda mina gråsvarta jeans igen

8 saker du har på dig dagligen:
Glasögon
Yves Rocher baume nourrissant à l'huile d'amande (dvs lipsyl)
Trosor
Handkräm
Armbandsklocka
Mysbyxor
Morgonrock

Täcke

7 saker som irriterar dig:
Rökning
Doften av tobak (av någon typ)
När jag har bråttom och någon före i kön tar all världens tid på sig, t ex på Hemköp
När folk inte håller vad de lovar
Personer som inte är raka i sin kommunikation
När datorn krånglar
Myggor som surrar precis när man ska sova

6 saker du rör varje dag:
Tandborsten
Kökskranen
Kylskåpet
Mobiltelefonen
Sängen
Golvet

5 filmer du kan se om och om igen:
Svart katt vit katt
Amelie från Montmartre
Tillbaka till framtiden I
Hitta Nemo
Hajar som hajar

4 personer du vill spendera mer tid med:
Syrran
Molly
Maria
Karin

3 saker du gör varje dag:
Äter frukost
Kissar
Går och lägger mig

2 artister du har sett live:
The Ark
Depeche Mode

1 person du kommer att spendera resten av ditt liv med:
Mig själv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar