fredag 6 november 2009

Järn är bra

Det känns faktiskt som om mitt håravfall har börjat avstanna. Jag har inte märkt av några nya strån, som är på utväxt, men det kommer nog så småningom. Vad jag märker nu är att jag inte fäller lika mycket som jag gjorde för två veckor sen och det är himla skönt. Då kommer jag inte att bli flintskallig! Om jag fortsätter med min järnkur några veckor till, kanske till årsskiftet, så borde jag få upp värdena så pass bra att håret hamnar på tillväxt igen. Fredag nästa vecka ska jag gå och kolla mitt blodvärde igen för att se var det ligger nu. Sen i måndags har jag dessutom börjat med Blutsaft, som är lite snällare mot magen än vad järntabletterna är. Innan tog jag tre järntabletter om dagen, nu tar jag två plus en dos Blutsaft om dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar