onsdag 25 februari 2009

Uppladdning

Imorgon börjar jag med en veckas förtäring av flytande föda. Det kommer att bli soppor och shejker, i totalt 11 smaker. Tre måltidsersättningar om dagen, som kan fördelas om jag vill det - och det tror jag att jag vill. Exakt hur vet jag inte än, men det märker jag nog... Intressant kommer det att bli, se hur jag mår, hur jag känner mig, hur pass hungrig jag blir och givetvis hur det känns att hamna i ketos. Nej, jag ska absolut inte banta - har ju inte så mycket att ta av precis (12% fett enligt Tanita-vågen), men det är ju bra om jag vet vad det är vi säljer till våra kunder, eller hur? En vecka ska jag hålla på för då hinner jag komma in i ketonfasen och märka hur det känns innan jag trappar upp till vanlig kost igen. Undrar just hur pass illa jag kommer lukta...

Uppföljning kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar