fredag 13 april 2007

29 mars, torsdag

Dagarna gar sa fort, snart ar det april. Jag har inte ens skickat nagra vykort an, men idag har jag iaf kopt frimarken. Vykort har jag redan sa nu ar det bara att satta mig ner och skriva.

Idag har jag gatt runt halva New York kanns det som. Forst var jag med syrran pa hennes sanglektion i formiddags. Darefter gick jag 72:a gatan vasterut och hamnade pa promenadstraket langs med Hudson River. Gick soderut till kanske 57:e eller 56:e gatan, dar jag svangde osterut for att komma in i centrum och till restaurangerna, for jag var hungrig och kissnodig. Det var blasigt varre vid floden men langre in pa Manhattan var det varmt och skont i solen. Hamnade sa smaningom pa McDonalds dar jag bestallde en BigMac Meal med apelsinjuice. Kan ju inte aka till USA utan att ga pa McDonalds!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar