onsdag 27 september 2006

Kreativ men glömsk

Ibland när jag är på stan, går en sväng, eller bara hittar på något sådär allmänt så får jag så himla bra idéer om vad mitt nästa inlägg på Blogger ska handla om. Det kan vara om vad som helst, folk, byggnader, stilar, mode, bilar, vad jag har gjort under helgen eller igår eller något sånt. Oftast tycker jag att det är en jättebra idé! Men, nästan alltid har jag glömt bort vad det var när jag kommer hem och har möjlighet att sätta mig framför datorn. Jag blir så irriterad på min glömska!

Inte sällan är det om ganska knäppa saker, jag vet att jag hade en tanke idag som jag ville vidarutveckla här på bloggen, som jag minns handlade om något lite galet, inte galet så att det är fel, men ovanligt och häftigt. Nä *suck* jag blir så trött på mig själv ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar